donderdag 14 februari 2008

Youtube is een goede vrind (PART I)

Tussen al dat zware leesvoer, wat youtube materiaal.

En een kleine ode.

Jongens, meisjes. Is youtube niet de beste uitvinden in de recente jaren? Sinds de komst van het internet, welke site heeft jou het meeste plezier gebracht? Na deze blog? Juist. Youtube. Honderdduizenden filmpjes voor jouw viewing pleasure en het is nog gratis ook. En onder die filmpjes? Urenlang vermaak op nba-gebied. Een kleine selectie, en hiervan gaan er in de toekomst nog heel veel komen.



Beste passer in NBA history. Ben ik bevooroordeeld? Absoluut. Maar noem iemand buiten Nash, Kidd en Magic Johnson die ook maar in de buurt komt en ik zou versteld zijn. En ja, ik vind Jason's passes vetter dan die van de hall-of-famers die ik hierboven noemde.



Dit filmpje is de laatste tijd vaak besproken. Hoewel oud, lijkt het ineens boven te komen drijven. En dat komt natuurlijk omdat Shaq nu in een direct rivaliserend team van Bynum speelt. En Andrew is sinds die wedstrijd heel wat beter geworden. We kunnen slechts hopen dat we nog veel van zulke matchups zullen zien!



Watch my Kobe Bryant No Look Confusion Maker! Beste reclames ooit! Zoek het op: FOX NBA commercials. Ik geloof serieus dat ik moest huilen, de eerste dat ik kennis maakte met Alan en Jerome. Van het lachen.



Coole dunker. Ik weet niet in hoeverre hij al bekend is bij publiek maar damn wat kan die dude springen. Hij springt met twee benen, wat ik vet vind, en hij is ongeveer net zo groot als de wél bekende Kadour Ziani. Ik zal in de toekomst ook iets schrijven over mijn persoonlijke queeste. Ik wil namelijk dunken. Het duurt té fucking lang en het eind van de weg is nog niet in zicht, maar op een dag. Hmmmm, wat gaat dat goed voelen. Ik zit al met een verhaal in mijn hoofd over de parallellen die je kunt trekken tussen trainen, de NBA en het leven. Wordt vet, ik beloof het.



Als je mij als liefhebber van het betere dribbelwerk vraagt wie er dit jaar de prijs voor craziest handles moet krijgen, schiet mij maar één naam te binnen. Jamal Crawford. Hij heeft deze move (+ varianten) geloof ik al drie keer succesvol gedaan dit jaar. Ik weet niet hoeveel turnovers er uit mislukte pogingen zijn voortgekomen, ik kijk niet naar de Knicks, maar je zou haast overwegen naar New York's wedstrijden te gaan kijken. Alleen maar voor Jamal. Want A.I. bijvoorbeeld zal dit vast ook wel kunnen, maar je moet een ijzeren vertrouwen in je handles hebben om het in een wedstrijd te doen. Al is verliezen in New York natuurlijk geen big issue. Never mind.

Geen opmerkingen: